Aktualności

Warsztat online "Inteligencja emocjonalna Lidera"

2020 05 14 HR www

 

Zapraszamy Członków Klastra SA&AM na warsztat online!

INTELIGENCJA EMOCJONALNA LIDERA
nowe kompetencje na nowe czasy

14 maja 2020 roku
ONLINE

 

W odpowiedzi na oczekiwania członków Klastra Silesia Automotive & Advanced Manufacturing kontynuujemy spotkania grupy HR.
14 maja proponujemy udział w spotkaniu, które poprowadzimy warsztatowo przy użyciu aplikacji Zoom.

Tym razem powrócimy do obszaru związanego z rozwojem kompetencji menedżerskich oraz wsparcia liderów przez HR. Kolejny warsztat poświęcimy inteligencji emocjonalnej.

W obecnie zmieniającej i stresującej rzeczywistości biznesowej rola menedżerów jest trudniejsza iż wcześniej. Z jednej strony stoją przed nimi wymagania natury biznesowej a z drugiej strony muszą być wsparciem dla swoich zespołów. Dlatego też, tak ważna jest inteligencja emocjonalna.

Inteligencja emocjonalna to kompetencje osobiste człowieka w rozumieniu zdolności rozpoznawania stanów emocjonalnych własnych oraz innych osób, jak też zdolności używania własnych emocji i radzenia sobie ze stanami emocjonalnymi innych osób.

Proponujemy praktyczny warsztat, podczas którego połączymy wiedzę z praktyką.

Omówimy po kolei obszary związane z: samoświadomością i rozwojem lidera, relacjami z zespołem oraz konkretne narzędzia i techniki. Skupimy się na praktycznym zastosowaniu wiedzy i narzędzi, w odniesieniu do trudnych sytuacji i codziennych wyzwań.

 

Podczas warsztatu odpowiemy na pytania:

  • Czym jest inteligencja emocjonalna?
  • Jakie kompetencje są zaliczane do kompetencji emocjonalnych i jak je definiujemy?
  • Jak lider/menedżer może rozwijać inteligencję emocjonalna?
  • Jakie problemy i trudności mogą być rozwiązane jeśli jesteśmy inteligentni emocjonalnie?

W końcu: biznes to praca zespołowa, dla ludzi inteligentnych… emocjonalnie!

Na szkolenie zapraszamy serdecznie przedstawicieli HR, HR Business Partnerów,
HR Managerów oraz wszystkie osoby, które potrzebują wsparcia w tym trudnym czasie.

AGENDA:

9.45-10.00       

Rejestracja uczestników – informacje organizacyjne, logowanie

 

10.00 –11.30

 

INTELIGENCJA EMOCJONALNA

  1. Definicja inteligencji emocjonalnej w odniesieniu do biznesu i roli lidera
  2. Kompetencje emocjonalne czyli co mogę rozwijać?
  3. Emocje a biznes
  4. Wsparcie zespołu = samoświadomość lidera

 

Agnieszka Bednarska

Magdalena Siwińska

Manager ds. HR SA&AM

11.30 -11.45

PRZERWA

 

11.45 -13.45

 

NARZĘDZIA i STRATEGIE ROZWIJAJĄCE INTELIGENCJĘ EMOCJONALNĄ

  1. Samokontrola emocjonalna czyli od czego trzeba zacząć
  2. Komunikacja inteligencja emocjonalnie
  3. Empatia i przywództwo na trudne czasy – praktyczne rozwiązanie trudnych emocjonalnie sytuacji.

 

Magdalena Siwińska

Agnieszka Bednarska

Manager ds. HR SA&AM

Prosimy o potwierdzenie udziału na adres e-mail: hr@silesia-automotive.pl do dnia 13 maja 2020 roku oraz o wskazanie osoby, która będzie reprezentować firmę na tym spotkaniu oraz podanie adresu mail.
Zainteresowanym osobom prześlemy link do logowania w dniu wydarzenia.

Serdecznie zapraszamy:
Łukasz Górecki, Manager Klastra SA&AM,
Magdalena Siwińska, Manager ds. HR SA&AM,

Agnieszka Bednarska, Manager ds. HR SA&AM.