- Dołącz do Klastra SA&AM
Warsztat HR "Organizacja odporna na zmiany".
Zaprszamy Członków Klastra SA&AM na warsztaty online:
"Organizacja odporna na zmiany.
Jak HR może wspierać biznes w budowaniu silnej organizacji przyszłości”
3 czerwca 2020 roku
Wyzwania, z jakimi muszą dziś mierzyć się osoby zarządzające przekraczają znacznie ich kompetencje. Decyzje przed jakimi stanęli współcześni liderzy są znacznie trudniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W tej sytuacji HR powinien stanowić silne wsparcie biznesu, zapewnić i utrzymać odpowiedni kapitał ludzki i ochronić wizerunek firmy.
Podczas warsztatu zastanowimy się jak wykorzystać największą lekcję biznesu, jaką podarował nam Covid-19. Podzielimy się doświadczeniami, co udało nam się już zrobić. Zastanowimy się jakie wyzwania stoją przed współczesnymi firmami w alternatywnych scenariuszach wydarzeń.
Słowem, wymienimy dobre praktyki biznesowe, by zbudować silne organizacje odporne na podobne wydarzenia w przyszłości.
Serdecznie Państwa zapraszamy na warsztat, na którym odpowiemy na poniższe pytania:
- Jakie zdarzenia personalne są realnym zagrożeniem dla pozycji firmy na rynku?
- Jakie kluczowe działania powinni podjąć liderzy i HR, by ochronić kapitał ludzki organizacji?
- Jak możemy budować wiarygodny obraz firmy w czasach nagłych zwolnień
i obniżania pensji pracowniczych? - Jak zbudować silną organizację przyszłości?
Program szkolenia:
09.45-10.00 |
Rejestracja uczestników – informacje organizacyjne, logowanie |
|
10.00 |
EWALUACJA RYZYKA PERSONALNEGO. 1. Jakie wnioski wyciągnęliśmy z pandemii w Polsce? Ocena pozyskanych doświadczeń - perspektywa HR/ liderów i pracowników 2. Identyfikacja zdarzeń personalnych (pozytywnych 3. Ocena poziomu ryzyka zdarzeń. Prognozowanie skali, skutków i konsekwencji pandemii dla kapitału ludzkiego organizacji. |
Agnieszka Bednarska |
11.30 - |
|
|
11.45 -13.45 |
ORGANIZACJA PRZYSZŁOŚCI ODPORNA NA ZMIANY 1. Quo Vadis Covid-19? Alternatywny scenariusz przyszłości 2. Nastawienie na wzrost czy nastawienie na przetrwanie? Ochrona wizerunku firmy. Plan komunikacyjny w czasie kryzysu. 3. Wyznaczenie priorytetowych zadań dla HR i liderów organizacji |
Magdalena Siwińska |
Prosimy o potwierdzenie udziału na adres e-mail: hr@silesia-automotive.pl do dnia
2 czerwca 2020 roku oraz o wskazanie osoby, która będzie reprezentować firmę na tym spotkaniu. Liczba miejsc jest ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.
Licząc na Państwa obecność, pozostajemy z wyrazami szacunku:
Łukasz Górecki, Manager Klastra SA&AM,
Magdalena Siwińska, Manager ds. HR SA&AM,
Agnieszka Bednarska, Manager ds. HR SA&AM.