- Dołącz do Klastra SA&AM
Komunikowanie trudnych decyzji
Klaster Silesia Automotive & Advanced Manufacturing, koordynowany przez Katowicką Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A. zaprasza Członków Klastra z Grupy Tematycznej „HR” na warsztaty.
"KOMUNIKOWANIE TRUDNYCH DECYZJI
czyli
jak zachować wizerunek wiarygodnego pracodawcy"
15.09.2020, 9:45-14:30
Gliwice, ul. Rybnicka 29 (siedziba Podstrefy Gliwickiej, KSSE S.A.).
Po przerwie wracamy do formuły spotkań na sali szkoleniowej, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa.
Komunikacja wewnętrzna (ang. internal communications, internal public relations) to planowane i systematyczne komunikowanie się wewnątrz firmy, mające na celu wpływanie na zachowania i sposób myślenia pracowników. Otwarta i szczera komunikacja oparta na zaufaniu, wspiera kulturę organizacyjną, opartą o wartości i wzajemny szacunek.
W trudnych sytuacjach, szczególnie istotne jest, aby proces komunikacji na linii pracodawca-pracownik przebiegał w sposób przemyślany i empatyczny. Od tego, w jaki sposób pożegnamy się z pracownikiem lub zakomunikujemy trudne zmiany, może zależeć wizerunek całej organizacji.
Serdecznie Państwa zapraszamy na warsztat, na którym odpowiemy na poniższe pytania:
- Jak w trudnej sytuacji zachować wizerunek wiarygodnego pracodawcy?
- Jakie przydatne informacje możemy uzyskać z profesjonalnie przeprowadzonego exit interview?
- Jak przeprowadzić offboarding w sposób empatyczny i zrównoważony?
- Jak komunikować trudne i niepopularne decyzje?
Program szkolenia:
9.45-10.00- Rejestracja uczestników
10.00-12.00- Agnieszka Bednarska, Magdalena Siwińska Manager ds. HR SA&AM
1. Offboarding, derekrutacja i employer branding – czy jest możliwe rozstanie z klasą?
- identyfikacja trudnych sytuacji – wyzwania dla organizacji i HR
- employer branding – znaczenie spójności działań wewnętrznych i zewnętrznych
- sztuka pożegnania wartościowego pracownika
12.00-12.30- PRZERWA- lunch
12.30-14.30- Agnieszka Bednarska, Magdalena Siwińska Manager ds. HR SA&AM
2. Komunikowanie trudnych decyzji – jak wpływa na wizerunek organizacji?
- podstawowe zasady komunikowania trudnych i niepopularnych decyzji
- wpływ komunikacji na wizerunek pracodawcy
- rola HR i menedżerów we wsparciu pracowników w trudnych sytuacjach
- dobre praktyki i wymiana doświadczeń
Prosimy o potwierdzenie udziału na adres e-mail: hr@silesia-automotive.pl do dnia 13 września 2020 roku oraz o wskazanie osoby, która będzie reprezentować firmę na tym spotkaniu. Z uwagi na wymogi bezpieczeństwa, liczba miejsc jest ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.
Licząc na Państwa obecność, pozostajemy z wyrazami szacunku:
Łukasz Górecki, Manager Klastra SA&AM,
Magdalena Siwińska, Manager ds. HR SA&AM,
Agnieszka Bednarska, Manager ds. HR SA&AM.